Cooking Boiled Egg

DET ER IKKE NOE SOM HETER "ONE SIZE FITS ALL" I VÅRE MÅLTIDSTJENESTER.

Det handler om å vite hva som betyr noe for deg, hva du og dine ansatte ønsker og levere deg den rette løsningen.

MAT

VÅR FELLES KJÆRLIGHET

VI ELSKER MAT OG ER IKKE REDDE FOR Å INNRØMME DET – VI ER EKTE "FOODIES", DET LIGGER I VÅRT DNA OG DET HAR DET GJORT I OVER 40 ÅR. 

Vi trenger alle å ta en pause fra det vi driver med, for å spise og lade batteriene. Vi har tilegnet vår matentusiasme til å gjøre måltidene både minneverdige og morsomme, men først og fremst noe å se fram til.

Det gamle uttrykket 'uten mat og drikke duger helten ikke' har aldri vært mer aktuelt enn i forretningsverdenen. En mett arbeidsstyrke er en glad arbeidsstyrke; og en glad arbeidsstyrke yter bedre – og glede får virksomheten til å blomstre.

Et av dagens høydepunkter er å sette seg sammen med venner og kolleger med velsmakende, sunn mat – et velsignet avbrekk fra skrivebordet eller daglige arbeidsoppgaver. Å skape disse øyeblikkene er faktisk vår viktigste oppgave.

 

Food - Fish

Å forstå deg

Vår unike ingrediens

VI VIL GI DEG DET DU ØNSKER. DERFOR VIL VI GJERNE BLI KJENT MED DEG, VIRKSOMHETEN DIN OG MEDARBEIDERNE DINE. PÅ DEN MÅTEN KAN VI KNYTTE DEN KUNNSKAPEN TIL VÅRE ERFARINGER FRA DE SISTE 40 ÅRENE OG LEVERE DET SOM ER RIKTIG FOR DEG OG VIRKSOMHETEN DIN.

Vi tror at kompetanse og forskning er livsnerven i innovasjon. Ved å lytte til og imøtekomme våre kunders ønsker kan vi kontinuerlig forbedre tjenestene vi leverer.

Med vår tilgang til informasjon fra bransjens markedsledere, som Pej Group, Nielsen, Nofima og Gastronomisk institutt, kan vi også holde deg oppdatert på hva som skjer i bransjen. Dette kombinerer vi med tilbakemeldinger fra våre omfattende og jevnlige kundeundersøkelser. På den måten kan vi spotte trender og muligheter etter hvert som de oppstår, og tilføre dette til deg som kunde.

Vi drives av en tørst etter kunnskap. Derfor gjennomfører vårt morselskap, Compass Group ,"Eating at Work", en markedsledende trendundersøkelse som nå omfatter et utvalg europeiske land for å gi oss et mer internasjonalt ståsted. For Eurest i Norge danner dette et fundament for vår videre innovasjonsstrategi.

Ved å sponse Norges Kokkemesteres Landsforening (NKL) er vi så heldige at vi får samarbeide med kokkelandslagene. Gjennom dette nettverket kan vi rekruttere de dyktigste og mest dedikerte kokkene. NKL bistår også i å utvikle lunsjretter for oss.

I Norge har vi vår egen matfaglige gruppe - internt kalt "Culinary team". Teamet består av 20 utvalgte kokker som har det GØY. De er med på reiser, får ny inspirasjon og mulighet til å teste produkter og utvikle menyene vi serverer våre gjester hos Eurest. Les mer om Culinary Team her.

Formelen er enkel: Ved å kombinere resultater fra undersøkelsene med nye ideer og mønsterpraksis, blir måltidstjenestene enda bedre. Det gir fornøyde kunder som stadig kommer tilbake.

 

Forstå deg

VARIASJON

Livets krydder

MED TANKE PÅ AT VI BRUKER EN TREDJEDEL AV VÅRT VÅKNE LIV PÅ JOBB, ER DET IKKE OVERRASKENDE AT VARIERT UTVALG KOMMER HØYT OPP PÅ LISTEN OVER GRUNNLEGGENDE KRAV TIL MÅLTIDENE.

 

Variasjon og utvalg er viktig. Dette kombinert med både tradisjonell og utradisjonell mat, gjør at vi kan tilfredsstille både de konservative og de mer eksperimentelle i matveien. Vi tar smaksløkene dine med på en reise fra norsk husmannskost til internasjonal mat, de siste trendene, sesongretter eller mat på farten.

 

Variety

Innovasjon

Morgendagens smaker

Noe av det mest spennende med jobben vår er å tilby morgendagens smaker. De beste av våre egne, velutprøvde menyer er samlet i et online menyplanleggingssystem som kalles "Matbiblioteket". Men vi ser like mye framover for å finne ut hvilke magiske smaksopplevelser framtiden vil bringe.

Våre kokker og vårt Culinary Team bobler over av ideer, som vi fanger opp og tester så raskt vi kan. Produktavdelingen for måltidstjenester setter disse ideene ut i livet – til stadig glede for våre gjester.

Produktavdelingen fungerer som en trakt. De gode ideene kommer inn på toppen. Der prøver vi ut oppskriftene grundig og finner ut hvilken type gjester som vil like dem. I denne prosessen spiller vårt Culinary Team en nøkkelrolle sammen med våre kunder og leverandører. Deretter finner vi den beste måten å presentere de nye ideene for gjestene på, før de spennende, velutprøvde menyene og produktene kommer ut i enden på trakten – klare for servering og klare for å smaksette dagen din!

Innovasjon

Skreddersydd

ALLE ÅRENE I BRANSJEN HAR GITT OSS SOLID KUNNSKAP OM HVA SOM ER VIKTIG FOR DEG. VED Å TA OSS TID TIL Å FORSTÅ DINE OG DINE MEDARBEIDERES ØNSKER OG BEHOV, KAN VI SKREDDERSY EN RIKTIG LØSNING FOR DEG. 

Det hele starter med planlegging og vår ernæringskompetanse, som gjør at vi kan lage velsmakende, fersk mat skreddersydd for deg og dine medarbeidere. Du vil ikke få nøyaktig det samme som våre andre kunder, for enhver kunderelasjon er unik, med individuelle ønsker og behov.

Vi er stolte over å servere hele landets arbeidsstyrke – morgen, ettermiddag og kveld (noen ganger hele døgnet). Uansett hvilken løsning du velger, skal vi alltid levere den beste maten.

Og ved å kaste vårt erfarne blikk over de tilgjengelige fasilitetene, kan vi forplikte oss til løfter og en aktivitetsplan som imøtekommer dagens krav, samtidig som vi planlegger morgendagen.

 

Skreddersydd

Riktig pris

UANSETT HVA VI ANBEFALER, ELLER HVA DU ØNSKER, ER DET VIKTIG Å FINNE RIKTIG NIVÅ FOR MÅLTIDSTJENESTEN.  

Prisen er selvsagt svært viktig for alle våre gjester. Det er den for oss også. Derfor prioriterer vi høyt det å lytte til dine behov og dine ønsker om pris. For oss er det viktig å finne det nivået for måltidstjenesten som er riktig for deg; det danner grunnlaget for en varig relasjon.

Vi jobber også hardt med å finne sparemuligheter i forsyningskjeden vår, som vi kan videreføre til deg.

 

Pris