Tilfredshetsmåling

ALLE KUNDER OG GJESTER HAR ULIKE ØNSKER OG BEHOV, OG DISSE ER VI NØDT TIL Å DEKKE, UANSETT HVOR SMÅ DE MÅTTE VÆRE.

Men hvordan kan vi vite om vi dekker kundenes behov hvis vi ikke spør dem? Det er derfor vi samler tilbakemeldinger på ulike måter fra både kunder og gjester.

Å holde på kontraktsforhold er helt grunnleggende for å oppnå vekst i et svært konkurransepreget marked. Vi hviler aldri på laurbærene og vet at vi er nødt til å dekke kundenes og gjestenes skiftende behov for å sikre deres lojalitet.

Forstår vi verdien av denne lojaliteten, innser vi også hva vi må gjøre bedre eller annerledes for å holde på kontraktene.

Oppfølging er fundamentalt og kontinuerlig utvikling er viktig. Dette for å kunne ligge et hestehode foran, og levere en måltidstjeneste på høyde med kundenes egen virksomhet.

Kundetilfredshet

Matbiblioteket

VÅRT "MATBIBLIOTEK" ER LANGT MER ENN BARE EN OPPSKRIFTSBANK SOM VI KAN BRUKE TIL Å PLANLEGGE OG KALKULERE MENYER OG SPESIALTILBUD. MATBIBLIOTEKET INNEHOLDER OGSÅ INFORMASJON OM ALLERGENER OG NÆRINGSINNHOLD.

Matbiblioteket gir nødvendig informasjon om hvilke menyer som passer de ulike gjestene best, på bakgrunn av trender og gjestenes favoritter.

Det gir muligheter til å fornye seg gjennom velutprøvde oppskrifter utarbeidet av produktavdelingen for måltidstjenester og interne kokker – oppskrifter som er fullt kostnadsberegnet, med nøyaktig informasjon om produktene og lagerstyring som bidrar til mindre svinn.

En nøye planlegging av menystyringen gjør oss mer økonomisk bevisste i forhold til kontraktsvilkår i våre avtaler.

Du forstår sannsynligvis hvorfor vi kaller det "Matbiblioteket"?

Matbiblioteket

The Eurest Way

THE EUREST WAY ER VÅRT PROGRAM FOR GOD KUNDEOPPLEVELSE.

Programmet fokuserer på å måle gjestenes totalopplevelse, våre produkter og tjenester, hva gjestene synes om leveransen og hva merkevaren Eurest betyr for dem. Informasjonen bygger på kartlegging av kunder og marked – blant annet spørreundersøkelser, intervjuer, forumer, kommentarer, bransjemagasiner og konkurrentanalyser.

I tillegg handler The Eurest Way om våre ansatte og måten vi drifter på. Vi har en egen driftsmanual som sikrer at våre ansatte får nødvendig opplæring og vet hvilke standarder som gjelder i driften.  

The Eurest Way er vår måte å drive virksomhet på, fra a til å – og alle i virksomheten forstår den og handler etter den.

 

Excellence Promise

Løfte om god kvalitet

HVA MENER VI MED ET "LØFTE OM GOD KVALITET"?

Det handler ganske enkelt om at vi er opptatt av å gi deg en positiv opplevelse hver gang. Dette gjør vi gjennom god mat tilberedt av sesongens beste råvarer kombinert med vennlig og effektiv service.

Det betyr at vi varierer menyene hver uke, vi gjør vårt aller beste for å unngå køer og tror på å yte service med et smil – et ekte sådant – samt rene og ryddige omgivelser hvor du kan slappe av og virkelig nyte måltidet.

Og vi sørger for å få regelmessig tilbakemelding fra deg, særlig hvis det er ting du ikke er helt fornøyd med. Slik vet vi hva vi må gjøre bedre eller annerledes – eller unngå å gjøre, for den saks skyld.

Kvalitetsløftet